Retur och reklamation

Följ anvisningarna och fyll i formuläret. Fält markerade med * är obligatoriska.

OBS! Garantianspråk på maskiner hänvisas till formulär för Garantiservice


Vårt ordernr. och kundnr. hittar du enklast på ordererkännande, följesedel eller faktura från inköpstillfället.

Vårt ordernr*
Kundnr*

Defekt vara Felleverans Retur Transportskada Retur provprodukt

Eget ärendenummer
Material produkt arbetat iTillverknings/serienummer
Övrig information
Egna bilder

Kontaktuppgifter/upphämtningsadress

Företag*Kontaktperson*
E-post*Telefon*
Adress*Postnummer & Ort*
 

+ Lägg till annan adress för återleverans

FöretagKontaktperson
E-postTelefon
AdressPostnummer & Ort
Ny ordermärkning

Önskar transport (kryssa i för att erhålla fraktsedel samt boka hämtning)

EJ automatisk bokning av upphämtning

Bredd (cm)Djup (cm)Höjd (cm)Vikt (kg)

OBS! När du väljer vårt transportalternativ erhålls fraktsedlar per mail
och upphämtning bokas hos DHL med automatik.
Detta medför att paket måste förberedas snarast efter att anmälan skickats till oss.

OBS! Beakta följande när du väljer vårt transportalternativ:

  1. Skriv ut arbetsorder, fraktetikett och sändningslista som bifogas/länkas i bekräftelsemail från oss.
  2. Då bokning för upphämtning av DHL sker automatiskt måste paketet färdigställas snarast med arbetsorder bifogad och fraktetikett väl fäst på paketet.
  3. När DHL anländer lämnas en sändningslista till DHLs chaufför och den andra skrivs på av den samme och behålls av er.

Används egen transportör bifogas den arbetsorder som du får i bekräftelsemailet och paketet skickas med företagspaket.
Paket som kommer till ombud har vi ej möjlighet att hämta ut.